Huntress WoW

Please Login to the Forums

Join the forum, it's quick and easy

Huntress WoW

Please Login to the Forums

Huntress WoW

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Huntress WoW

Welcome to the Huntress WoW forums!

Latest topics

» How to connect
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Fri Jan 18, 2013 8:06 am by Marx112

» прически для немолодых женщин
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Tue Aug 02, 2011 3:48 pm by Guest

» Huntress still up?
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Sat May 22, 2010 9:13 am by renyu

» DEco what about the donation i made
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Fri May 14, 2010 6:59 pm by junorock

» Come here! 120% Cheapest, Fastest,Safes WoW Gold!
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Wed Apr 28, 2010 2:08 pm by shiyong

» SOMEONE CLOSED MY GM DECO TOPIC
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Sun Apr 25, 2010 11:56 am by Crazyman

» what is the problem?
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Tue Apr 13, 2010 8:01 am by Embershade

» need some help!
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Thu Apr 01, 2010 4:07 pm by tager119

» QQ Funny pic
I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Icon_minitime1Fri Mar 12, 2010 7:13 am by Marx112

5 posters

I can has Moo's cakes but Moo ses nonono

6mevans
    6mevans
    Community Helper

I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Empty I can has Moo's cakes but Moo ses nonono

Post  6mevans Sat Nov 07, 2009 3:29 pm

Me wuntz 10 of Moo's cakes, un he ses me can no has 10, but I can has 9 und half cakes, but me wuntz 10 cakes of moo's, punish moo teh cheezburgah cake n make him gief me 10 cakez, cause I can has them.

By the way this isn't serious!
    Eileen
    Eileen

I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Empty Re: I can has Moo's cakes but Moo ses nonono

Post  Eileen Sat Nov 07, 2009 6:40 pm

i sai moo giv he 10 chizburgas! don't be shelfish, pliz giv uan tu mi tu!
    ryanj

I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Empty Re: I can has Moo's cakes but Moo ses nonono

Post  ryanj Sat Nov 07, 2009 8:17 pm

I think not giving someone the right amount of cakes should be bannable Neutral
    Kaiyn
    Kaiyn

Post  Kaiyn Sat Nov 07, 2009 8:18 pm

Thankyou for your cooperation.
    Player: Moo
    Account: tehcheezbargarcakelol
    Ip: XXX.XX.XX.X
    IP banned, Reason: Geif Neil Teh Cakes plz.

We value your cooperation to combat offenders such as these.
    Huntress-Gaming Staff.
    Moo
    Moo

Post  Moo Sat Nov 07, 2009 11:58 pm

what?
    NUUUUUUUU!!!
    *I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Shoop-Da-Whoop's everyone*
    6mevans
    6mevans
    Community Helper

I can has Moo's cakes but Moo ses nonono Empty YEY

Post  6mevans Sun Nov 08, 2009 7:06 am

TANK YEW FUHR TEH CHiZBERGERZ UN TEH CAKEZ MEW, HE GIEF'D ME TEH CAKEZ NAU!

Sponsored content

Post  Sponsored content

Current date/time is Sat Nov 23, 2024 9:33 am